Bereikbaarheid

Door bouwwerken is onze campus momenteel enkel bereikbaar via de Spoorweglaan.

We stimuleren het gebruik van de fiets om naar school te komen. Vanuit Belsele, Sint-Gillis en Beveren kan dat zelfs langs de aangelegde fietssnelwegen. Onze school beschikt over voldoende overdekte fietsenstallingen.

Het dubbel fietspad aan de Spoorweglaan en het vernieuwde kruispunt van Driekoningen zorgen ervoor dat de school nog gemakkelijker en veiliger bereikbaar wordt. Hier vind je alvast een beschrijving hoe je de school kan bereiken.

OLVP ligt op 10 minuten wandelafstand van het station van Sint-Niklaas.

Er zijn tal van bushaltes in de buurt. Ga hier na hoe je veilig en vlot met de bus naar school komt.

Aan de Spoorweglaan is een ‘kiss and ride’ zone voorzien zodat ouders hun kinderen op een veilige manier kunnen afzetten in de buurt van een schoolpoort.

Elke dag verwelkomen wij meer dan 1000 leerlingen op onze school. Zij verspreiden zich over de verschillende blokken van onze campus, verdeeld over drie graden, drie onderwijsvormen en een dertigtal studierichtingen.